Darmowa dostawa od 300 PLN
- Dla kobiet
- Dla mężczyzn
- Dla par
- Bielizna
- Drogeria erotyczna
- BDSM
- Biżuteria i dodatki
- Pozostałe
- Marki
- Bestsellery
- Promocje
Pomoc
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka, a następnie przejdź do płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami, podając dane dostawy i wybierając metodę płatności. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
2. Jakie są dostępne metody płatności?
W naszym sklepie możesz zapłacić kartą płatniczą, szybkim przelewem online, BLIK-iem lub za pobraniem przy odbiorze. Wszystkie metody są bezpieczne i wygodne.
Więcej informacji na temat metod płatności znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/news/n/294/Metody-platnosci
3. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Po zalogowaniu się na swoje konto możesz sprawdzić aktualny status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Dodatkowo otrzymasz e-mail z aktualizacją statusu oraz numerem przesyłki, gdy zamówienie zostanie wysłane.
4. Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1-3 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
5. Jakie są opcje dostawy i ich koszty?
Oferujemy dostawę do paczkomatów InPost, kurierem UPS oraz możliwość odbioru osobistego. Koszt dostawy zależy od wybranej metody i wynosi od 21 do 28 zł. Dokładne koszty zostaną wyświetlone przy wyborze metody dostawy podczas składania zamówienia. Przy zamówieniu powyżej kwoty 300 zł, wysyłka jest darmowa.
Więcej informacji na temat dostawy znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/news/n/293/Dostawa
6. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Postaramy się zmienić adres dostawy, o ile zamówienie nie jest już w transporcie.
7. Czy oferujecie wysyłkę zagraniczną?
Nie, obecnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, oferujemy opcję odbioru osobistego w naszym punkcie. Po przygotowaniu zamówienia do odbioru otrzymasz powiadomienie SMS-em lub e-mailem z informacją o możliwości odbioru.
9. Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Aby zwrócić lub wymienić produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, że produkty muszą być w stanie nienaruszonym i zapakowane w oryginalne opakowanie. Skontaktować się z działem obsługi klienta możesz poprzez: wysłanie adresu email, połączenie telefoniczne lub wypełnienie formularza kontaktowego.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
10. Jak długo trwa proces zwrotu?
Proces zwrotu trwa zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrot środków następuje na konto, z którego dokonano płatności.
11. Jak długo trwa proces zwrotu?
Tak, zamówienie można anulować, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy anulować zamówienie i zwrócimy pieniądze.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
12. Co zrobić jeśli dostałem uszkodzony produkt?
Jeśli produkt dotarł uszkodzony, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Przygotuj zdjęcia uszkodzenia oraz numer zamówienia – dzięki temu będziemy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
13. Jak mogę uzyskać fakturę VAT?
Faktura VAT zostanie wysłana automatycznie na Twój adres e-mail po realizacji zamówienia. Możesz także pobrać fakturę w zakładce "Moje zamówienia" po zalogowaniu się na swoje konto.
14. Czy mogę skorzystać z kodu rabatowego? Jak go użyć?
Tak, pod warunkiem, że kod rabatowy jest dostępny w danym momencie. Możesz użyć kodu rabatowego podczas składania zamówienia. W koszyku znajduje się pole "Mam kupon rabatowy", gdzie należy wpisać kod i zatwierdzić go przyciskiem "Zastosuj". Rabat zostanie automatycznie odjęty od całkowitej kwoty.
15. Czy produkty mają gwarancję?
Tak, nasze produkty objęte są gwarancją, której okres zależy od rodzaju produktu. Szczegóły gwarancji znajdziesz na karcie produktu lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
16. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Skontaktować się z nami możesz poprzez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny na stronie. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny w dni robocze w godzinach 10:00 - 18:00 i chętnie odpowie na Twoje pytania.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
17. Jak mogę zaktualizować swoje dane w koncie?
Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji "Moje konto", wybierz opcję "Twoje konto" i następnie wybierz opcję "Edycja danych" gdzie możesz edytować adresy oraz inne dane osobowe. Aby dane się zmieniły kliknij przycisk "Zapisz". Aktualizacja jest natychmiastowa.
18. Czy moje dane są bezpieczne podczas robienia zakupów w sklepie?
Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, stosując najnowocześniejsze zabezpieczenia, takie jak szyfrowanie SSL i protokoły ochrony prywatności. Twoje dane są u nas bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień.
19. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Tak, oferujemy możliwość składania zamówień bez rejestracji. Wystarczy wybrać opcję "Zakupy bez rejestracji" podczas składania zamówienia.
Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka, a następnie przejdź do płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami, podając dane dostawy i wybierając metodę płatności. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
2. Jakie są dostępne metody płatności?
W naszym sklepie możesz zapłacić kartą płatniczą, szybkim przelewem online, BLIK-iem lub za pobraniem przy odbiorze. Wszystkie metody są bezpieczne i wygodne.
Więcej informacji na temat metod płatności znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/news/n/294/Metody-platnosci
3. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Po zalogowaniu się na swoje konto możesz sprawdzić aktualny status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Dodatkowo otrzymasz e-mail z aktualizacją statusu oraz numerem przesyłki, gdy zamówienie zostanie wysłane.
4. Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1-3 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
5. Jakie są opcje dostawy i ich koszty?
Oferujemy dostawę do paczkomatów InPost, kurierem UPS oraz możliwość odbioru osobistego. Koszt dostawy zależy od wybranej metody i wynosi od 21 do 28 zł. Dokładne koszty zostaną wyświetlone przy wyborze metody dostawy podczas składania zamówienia. Przy zamówieniu powyżej kwoty 300 zł, wysyłka jest darmowa.
Więcej informacji na temat dostawy znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/news/n/293/Dostawa
6. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Postaramy się zmienić adres dostawy, o ile zamówienie nie jest już w transporcie.
7. Czy oferujecie wysyłkę zagraniczną?
Nie, obecnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, oferujemy opcję odbioru osobistego w naszym punkcie. Po przygotowaniu zamówienia do odbioru otrzymasz powiadomienie SMS-em lub e-mailem z informacją o możliwości odbioru.
9. Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Aby zwrócić lub wymienić produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który przeprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, że produkty muszą być w stanie nienaruszonym i zapakowane w oryginalne opakowanie. Skontaktować się z działem obsługi klienta możesz poprzez: wysłanie adresu email, połączenie telefoniczne lub wypełnienie formularza kontaktowego.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
10. Jak długo trwa proces zwrotu?
Proces zwrotu trwa zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrot środków następuje na konto, z którego dokonano płatności.
11. Jak długo trwa proces zwrotu?
Tak, zamówienie można anulować, o ile nie zostało jeszcze wysłane. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my pomożemy anulować zamówienie i zwrócimy pieniądze.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
12. Co zrobić jeśli dostałem uszkodzony produkt?
Jeśli produkt dotarł uszkodzony, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Przygotuj zdjęcia uszkodzenia oraz numer zamówienia – dzięki temu będziemy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
13. Jak mogę uzyskać fakturę VAT?
Faktura VAT zostanie wysłana automatycznie na Twój adres e-mail po realizacji zamówienia. Możesz także pobrać fakturę w zakładce "Moje zamówienia" po zalogowaniu się na swoje konto.
14. Czy mogę skorzystać z kodu rabatowego? Jak go użyć?
Tak, pod warunkiem, że kod rabatowy jest dostępny w danym momencie. Możesz użyć kodu rabatowego podczas składania zamówienia. W koszyku znajduje się pole "Mam kupon rabatowy", gdzie należy wpisać kod i zatwierdzić go przyciskiem "Zastosuj". Rabat zostanie automatycznie odjęty od całkowitej kwoty.
15. Czy produkty mają gwarancję?
Tak, nasze produkty objęte są gwarancją, której okres zależy od rodzaju produktu. Szczegóły gwarancji znajdziesz na karcie produktu lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
16. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Skontaktować się z nami możesz poprzez e-mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny na stronie. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny w dni robocze w godzinach 10:00 - 18:00 i chętnie odpowie na Twoje pytania.
Dane kontaktowe z działem obsługi znajdziesz na stronie: https://magiclove.pl/contact
17. Jak mogę zaktualizować swoje dane w koncie?
Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji "Moje konto", wybierz opcję "Twoje konto" i następnie wybierz opcję "Edycja danych" gdzie możesz edytować adresy oraz inne dane osobowe. Aby dane się zmieniły kliknij przycisk "Zapisz". Aktualizacja jest natychmiastowa.
18. Czy moje dane są bezpieczne podczas robienia zakupów w sklepie?
Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, stosując najnowocześniejsze zabezpieczenia, takie jak szyfrowanie SSL i protokoły ochrony prywatności. Twoje dane są u nas bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień.
19. Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Tak, oferujemy możliwość składania zamówień bez rejestracji. Wystarczy wybrać opcję "Zakupy bez rejestracji" podczas składania zamówienia.