Darmowa dostawa od 300 PLN

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta i towar, który od nas otrzymałeś nie jest zgodny z zawartą umową sprzedaży, możesz złożyć reklamację. Wszelkie zapisy zamieszczone poniżej dotyczące konsumenta, mają również zastosowanie do przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  2. Wobec przedsiębiorców zawodowych, tj. przedsiębiorców w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz z wyłączeniem przedsiębiorców na prawach konsumenta – rękojmia jest wyłączona.
  3. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży zawartą na odległość, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności towaru do użycia, określony przez nas jest dłuższy.
  4. Aby zareklamować towar, możesz skorzystać z formularza reklamacji, który stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to konieczne. Możesz złożyć oświadczenie o reklamacji towaru w dowolnej formie.
  5. W zależności od wybranej formy złożenia oświadczenia o reklamacji towaru, oświadczenie reklamacyjne możesz skierować:
    1. na adres korespondencyjny Sklepu: FIRMA HANDLOWA BLANKA RÓG, ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski;
    2. na adres e-mail: sklep@magiclove.pl;
    3. pod numerem telefonu: +48 571 421 840.
  1. Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim, oznacza uznanie reklamacji. Otrzymasz od nas odpowiedź na reklamację na piśmie lub mailowo.
  2. Odpowiadamy z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta (art. 43 a – 43 g), wskazanych jednocześnie w punktach poniżej.
  3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
  4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  5. Konsument udostępnia sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
  6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta, tj. zgodnie z pkt 8 powyżej;
    2. sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4–6 Ustawy o prawach konsumenta;
    3. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
    4. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43 d Ustawy o prawach konsumenta;
    5. z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  1. W przypadku złożenia przez konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, sprzedawca odeśle towar konsumentowi oraz dokona zwrotu części ceny. Część ceny towaru podlegająca zwrotowi jest ustalana w takiej proporcji do ceny towaru wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez konsumenta, sprzedawca dokona zwrotu ceny towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  3. W kwestiach niewskazanych w niniejszej zakładce, zastosowanie mają zapisy Regulaminu oraz Ustawy o prawach konsumenta. 

Ustawowe prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży
Informujemy, że masz prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części,
  2. w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności wielu rzeczy dostarczanych osobno lub w posiadanie ostatniej partii lub części, jeżeli umowa dotyczyła przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia, za pośrednictwem dowolnej formy kontaktu, w tym w szczególności za pośrednictwem:

  1. poczty tradycyjnej pod adresem: FIRMA HANDLOWA BLANKA RÓG, ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski;
  2. poczty elektronicznej pod adresem: sklep@magiclove.pl;
  3. telefonu, pod numerem: +48 571 421 840.

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Wyłączenia

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.

W odniesieniu do niektórych towarów jakie sprzedajemy, zastosowanie może mieć jeden z wyjątków wskazanych w ustawie, tj. prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Skutki odstąpienia od Umowy sprzedaży

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej w przypadku, gdy umowa dotyczyła sprzedaży rzeczy.

Towar będący przedmiotem zwrotu, proszę odesłać lub przekazać nam na adres: FIRMA HANDLOWA BLANKA RÓG, ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.

Konieczne jest poniesienie przez Ciebie bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, tj. kosztów odesłania towaru do sklepu.

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.