Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
magiclove.pl
1. Definicje
- Elektroniczny formularz Zamówienia - udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
- Karta – karta płatnicza wydana w ramach systemów Visa lub International lub Mastercard International, dopuszczona do regulacjami tychże systemów do realizacji transakcji bez fizycznej obecności.
- Klient - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość, w tym jednocześnie Użytkownik Sklepu.
- Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego Zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać Zamówienia.
- Opinia – wypowiedź i/lub ocena Użytkownika dotycząca Towarów, obsługi Klienta, funkcjonowania Serwisu, wyrażona w formie treści pisemnej i/lub za pomocą systemu oceny gwiazdkowej w skali od 1 do 5, opublikowana zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
- Polityka prywatności i cookies Sklepu Internetowego - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies jest dostępna na stronie pod adresem: https://magiclove.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobom prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, z wyłączeniem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep Internetowy/Sklep - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: https://magiclove.pl/ za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar, a także korzystać z Usług elektronicznych.
- Sprzedawca – Blanka Róg, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FRIMA HANDLOWA BLANKA RÓG, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, NIP 5991327689, REGON 211294700.
- Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
- Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
- Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem, na zasadach opisanych w § 3 poniżej.
- Usługi elektroniczne - usługi w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej.
- Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze strony Sklepu.
- Zamówienie – oferta złożona przez Klienta na Towary prezentowane przez Sprzedawcę na stronie Sklepu, zmierzająca do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość.
2. Postanowienia ogólne
- Regulamin został stworzony zgodnie z wymogami przepisów prawa, w tym w szczególności Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy o prawach konsumenta i określa m.in.:
- rodzaje i zakres Usług elektronicznych;
- warunki świadczenia Usług elektronicznych, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy oraz informacje o zakazie dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym;
- warunki zawarcia Umowy sprzedaży;
- warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie Usług elektronicznych;
- ustawowe prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży;
- tryb postępowań reklamacyjnych.
- Sprzedawca świadczy Usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
- Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Użytkownikowi Regulamin, w sposób umożliwiający mu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik, tj. na Trwałym nośniku.
- Treści Sklepu adresowane są do potencjalnych Klientów, zainteresowanych zakupem Towarów prezentowanych przez Sprzedawcę na stronach Sklepu.
- Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez:
- wiadomość e-mail, pod adresami: sklep@magiclove.pl;
- kontakt telefoniczny pod numerem: +48 571 421 840;
- pocztę tradycyjną pod następującym adresem: ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.
- Użytkownik powinien korzystać ze strony Sklepu zgodnie z jej przeznaczeniem i jednocześnie z poszanowaniem zasad przyjętych w Regulaminie, zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi zwyczajami.
- Użytkownik w szczególności nie powinien:
- dostarczać i przekazywać treści, które mogłyby być uznane za naruszające przepisy prawa;
- zamieszczać jakichkolwiek programów, plików, aplikacji, w tym również ich rozszerzeń, które mogłyby w negatywny sposób wpłynąć na działanie oprogramowania strony Sklepu, urządzeń służących do jej działania, a także urządzeń lub oprogramowania innych Użytkowników (w tym w szczególności wirusów, trojanów i innego złośliwego oprogramowania);
- podejmować jakichkolwiek działań, które mogłyby doprowadzić lub doprowadziłyby do ingerencji w działanie strony Sklepu (działania o charakterze programistycznym, hakerskim);
- omijać zabezpieczeń Strony Sklepu poprzez wykorzystywanie tzw. luk bezpieczeństwa,
- wykorzystywać treści zamieszczonych na stronie w sposób wykraczający poza użytek własny tj. naruszać prawa własności intelektualnej, o których mowa w § 14 poniżej.
3. Świadczenie Usług elektronicznych
- Za pośrednictwem strony Sklepu, Sprzedawca świadczy bezpłatnie następujące Usługi elektroniczne: korzystanie ze strony Sklepu, w tym przeglądanie informacji na stronie i wpisów na blogu, korzystanie z wyszukiwarki, przekierowanie na zewnętrzne social media Sprzedawcy, skorzystanie z formularza zostaw telefon, dodaj zgłoszenie oraz formularza kontaktowego, skorzystanie z usługi dodania Towaru do przechowalni, prowadzenie konta, zapis na newsletter.
- Z chwilą otwarcia, a tym samym rozpoczęcia korzystania ze strony Sklepu, następuje zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci korzystania ze strony Sklepu, które może polegać w szczególności na przeglądaniu informacji zamieszczonych na stronie, np. informacji o Towarach, wpisów blogowych.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w ppkt powyżej, zawierana jest na czas nieoznaczony, natomiast rozwiązanie tej Umowy następuje poprzez opuszczenie strony Sklepu przez Użytkownika.
- Użytkownik może skorzystać z Usługi elektronicznej w postaci wyszukiwarki haseł. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci wyszukania haseł, następuje w momencie naciśnięcia ikony dedykowanej wyszukaniu wpisanego przez Użytkownika hasła i ulega rozwiązaniu z chwilą pojawienia się na stronie Sklepu wyników wyszukiwania.
- Użytkownik ma możliwość skorzystania z Usługi elektronicznej w postaci przekierowania go ze strony Sklepu, na stronę zewnętrznych platform, w postaci mediów społecznościowych, jak np. na firmowe konto Sprzedawcy na Facebooku, związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
- Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci przekierowania, o którym mowa w ppkt powyżej, następuje w momencie naciśnięcia ikony dedykowanej konkretnej platformie, do której Użytkownik chce zostać przekierowany i ulega rozwiązaniu z chwilą przekierowania Użytkownika na tę platformę.
- Użytkownik, który chce skontaktować się ze Sprzedawcą w sprawach prowadzonej przez niego działalności, może skorzystać z Usługi elektronicznej w postaci formularza ,,zostaw telefon’’, znajdującego się na karcie produktu, formularza ,,dodaj zgłoszenie’’ lub ogólnego formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie w zakładce kontakt.
- Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci formularza ,,zostaw telefon’’, ,,dodaj zgłoszenie’’ lub formularza kontaktowego, następuje w momencie wysłania wiadomości przez Użytkownika. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania przez Sprzedawcę odpowiedzi zwrotnej na wiadomość wysłaną przez Użytkownika.
- Użytkownik ma możliwość dodania Towaru do przechowalni. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci dodania Towaru do przechowalni, następuje w momencie dodania Towaru do listy, za pośrednictwem dedykowanego przycisku i ulega rozwiązaniu z chwilą zamknięcia okna przeglądarki lub z chwilą usunięcia Towaru z przechowalni.
- Klient ma możliwość publikowania na stronie Sklepu Opinii dotyczących zakupionego Towaru. Zasady dodawania, publikowania i moderacji Opinii opisane są w pkt poniżej.
- Użytkownik Sklepu ma również możliwość założenia Konta na stronie, np. w celu przeglądania poprzednio złożonych Zamówień, czy wysłanych zgłoszeń. W celu założenia Konta, Użytkownik powinien dokonać rejestracji.
- Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci założenia i korzystania z Konta, następuje w momencie dokonania skutecznej rejestracji Konta. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Konta przez Sprzedawcę, co następuje niezwłocznie po zgłoszeniu żądania usunięcia Konta przez Użytkownika.
- Użytkownik na etapie składania Zamówienia lub rejestracji Konta, ma możliwość zapisania się na mailowy newsletter, tj. otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. W tym celu należy wypełnić pola wymagane w formularzu składania Zamówienia lub rejestracji konta, zaznaczyć checkbox odpowiedniej treści checkbox dotyczący zgody na wysyłanie wiadomości e-mail w ramach newslettera oraz potwierdzić zapis na newsletter za pośrednictwem linka potwierdzającego zapis, wysyłanego przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wpisanej w formularzu. Użytkownik może w każdym czasie odwołać zgodę na przesyłanie newslettera.
- Umowa o świadczenie Usługi newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi newsletter.
4. Opinie
- Użytkownik ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi i/lub oceny gwiazdkowej w skali od 1 do 5. Opinie odnoszą się m.in. do zakupionych Towarów, przebiegu zawarcia Umowy, obsługi Klienta itp.
- Opinie można dodać z poziomu karty danego Towaru, którego dotyczyć ma Opinia lub poprzez przekierowanie do karty Towaru do formularza Opinii, za pośrednictwem linku umieszczonego w wiadomości elektronicznej od Sprzedawcy.
- Możliwość dodawania Opinii dostępna jest tylko dla Użytkowników Sklepu oraz Klientów.
- W celu zamieszczenia Opinii, Klient powinien uzupełnić formularz służący do dodania Opinii i dodać Opinię za pośrednictwem dedykowanego przycisku.
- Treści zamieszczone w ramach Opinii powinny być zredagowane w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, bez używania wulgaryzmów i innych słów używanych powszechnie za obraźliwe.
- Dodawane Opinie nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, znieważającego, naruszać dóbr osobistych, praw autorskich, służyć prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Sprzedawcy lub stanowić jakiegokolwiek czynu nieuczciwej konkurencji. Klient nie może zamieszczać w treści Opinii linków do zewnętrznych serwisów internetowych, mających charakter promocyjny, reklamowy lub zawierających dane osobowe osób trzecich.
- Sprzedawca dokonuje weryfikacji Opinii pod kątem ich zgodności z Regulaminem oraz z przepisami obowiązującego prawa.
- Zamieszczone Opinie są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
- Umowa o świadczenie Usługi polegającej na zamieszczaniu Opinii w Sklepie Internetowym, zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania Opinii.
- Klient dodając treści w ramach Opinii oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej.
- Poprzez zamieszczenie Opinii Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej Opinii oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
5. Moderowanie Opinii
- Opinie dodawane w Sklepie mogą być poddawane dobrowolnym czynnościom sprawdzającym, prowadzonym z własnej inicjatywy Sprzedawcy, pod kątem nielegalności treści stanowiącej Opinię lub jej niezgodności z Regulaminem.
- Użytkownik, który uważa Opinie za nielegalną lub naruszającą Regulamin, ma prawo do zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy, na warunkach określonych w niniejszym punkcie.
- Na potrzeby stosowania przepisów zapewniających właściwe funkcjonowanie rynku wewnętrznego usług pośrednich, Sprzedawca wyznacza elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Sklepem, za pośrednictwem którego kontaktować mogą się organy państw członkowskich, Komisja, Rada Usług Cyfrowych. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim. Elektroniczny punkt kontaktowy znajduje się pod następującym adresem poczty elektronicznej: sklep@magiclove.pl.
- Punkt kontaktowy, o którym mowa w ppkt powyżej, służy również każdemu Użytkownikowi do zgłaszania nielegalnych lub niedozwolonych Regulaminem treści.
- Zgłoszenie nielegalnych treści powinno zawierać:
- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji takiej jak dokładny adres lub adresy URL lub dodatkowe informacje umożliwiające Sprzedawcy identyfikację nielegalnych treści;
- imię i nazwisko lub nazwę odpowiednio osoby lub podmiotu dokonującego zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Po otrzymaniu zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki prześle Użytkownikowi, od którego otrzymał zgłoszenie, potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, na adres poczty elektronicznej, z którego zgłoszenie zostało wysłane.
- Sprzedawca weryfikuje zgłoszenie i podejmuje decyzję w zakresie tego, czy zgłoszona treść jest nielegalna czy nie. Decyzja podejmowana jest w sposób terminowy (do 14 dni), niearbitralny i obiektywny, z zachowaniem należytej staranności.
- Skutkiem decyzji, o której mowa w ppkt powyżej może być pozostawienie treści w Sklepie – jeśli Sprzedawca uzna, że nie jest nielegalna lub usunięcie zgłoszonej treści, uniemożliwienie dostępu do zgłoszonej treści, inne ograniczenie widoczności zgłoszonej treści lub uniemożliwienie Użytkownikowi, który dodał Opinie dalszego korzystania z Usługi dodawania Opinii.
- O swojej decyzji Sprzedawca niezwłocznie informuje Użytkownika, który dokonał zgłoszenia.
- W przypadku gdy Sprzedawca uzna treści za nielegalne (zarówno w ramach prowadzonych przez siebie dobrowolnych czynności sprawdzających, jak i zgłoszenia przez innego Użytkownika), o swojej decyzji poinformuje Użytkownika odpowiedzialnego za dodanie nielegalnej treści na stronie Sklepu, chyba że Sprzedawca nie zna jego elektronicznych danych. Informacja będzie zawierać uzasadnienie decyzji.
- W przypadku wysłania informacji o decyzji, o których mowa w ppkt 9 oraz 10 powyżej, Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi zgłaszającemu naruszenie oraz Użytkownikowi, który dodał nielegalną treść, odwołanie się od podjętej decyzji, w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości informującej o podjętej decyzji. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
6. Wymagania techniczne
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga współpracy pomiędzy systemami teleinformatycznymi Użytkownika i Sprzedawcy i jest możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
- dostęp do sieci Internet oraz odpowiedniego oprogramowania, umożliwiającego korzystanie z Internetu, za pomocą urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik chce korzystać ze strony Sklepu;
- dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF.;
- przeglądarki internetowe w aktualnej wersji np.: Firefox, Chrome, Microsoft Edge.
- Korzystanie z wszelkich usług elektronicznych w sieci Internet, w tym również z Usług elektronicznych świadczonych na stronie Sklepu, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami, jak np. wprowadzenie szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Użytkownika czy pozyskania i modyfikacji danych Użytkownika przez nieuprawnione do tego osoby.
- W celu zniwelowania ryzyk wskazanych w ppkt powyżej, Sprzedawca rekomenduje stosowanie środków technicznych, które są w stanie zapobiec wskazanym ryzykom, np. w postaci programów antywirusowych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione, danych osobowych przesyłanych w Internecie.
7. Zamówienia
- Zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego treści, w tym opisy Towarów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Towary prezentowanie na stronach Sklepu są nowe oraz zgodne z umową (nie posiadają żadnych wad). Towary spełniają wszelkie wymogi niezbędne do wprowadzenia ich na rynek sprzedaży w Polsce.
- Warunkiem złożenia Zamówienia, a tym samym zawarcia Umowy sprzedaży jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji, w którym to przypadku tworzone jest wewnętrzne konto, na którego bazie Klient może utworzyć Konto.
- Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza Zamówienia, dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz Zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu Zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu Zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
- Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy oferty, tj. wiążącego oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca po złożeniu Zamówienia przez Elektroniczny formularz Zamówienia, na adres e-mail wskazany w Zamówieniu, przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia wraz z informacją lub dokumentem dotyczącym przedpłaty, które wskazują na termin płatności, wraz z opisem wszystkich istotnych elementów Zamówienia, Regulaminem wraz z załącznikami oraz Polityką prywatności.
8. Płatność
- Ceny Towarów prezentowanych na stronie Sklepu, podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie niezbędne opłaty i podatki, które powinny zostać wliczone zgodnie z obowiązującym prawem.
- Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat tj. za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub płatności elektronicznej.
- Płatności za Towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania Zamówienia, spośród dostępnych na Elektronicznym formularzu zamówienia.
- Aktualnie dostępne sposoby płatności w formie przedpłat w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://magiclove.pl/news/n/294/Metody-platnosci
- Sprzedawca każdorazowo wskazuje maksymalny termin dokonania przedpłaty za Towar. Brak przedpłaty skutkuje anulowaniem złożonego Zamówienia.
- Za skuteczne dokonanie przedpłaty uważa się otrzymanie przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta lub zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Po otrzymaniu przedpłaty, Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość elektroniczną, potwierdzającą przyjęcie do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta (w postaci złożonego Zamówienia) i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu, np. w postaci mailowego złożenia Zamówienia lub faktury.
- W przypadku stosowania przez Sprzedawcę mechanizmów indywidualnego dostosowania cen, na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Sprzedawca każdorazowo przekazuje tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopayu S.A.
- Dostępne formy płatności
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro.
- W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta Kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
9. Dostawa
- Sprzedawca dostarcza Towary na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia, na terenie Polski.
- Na Elektronicznym formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru.
- W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Towaru do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od Umowy sprzedaży, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Klienta w wiadomości e-mail podanej w procesie zakupowym do wykonania Umowy, tj. odebrania Towaru w wyznaczonym terminie. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail lub korespondencyjnie.
- W sytuacji wskazanej w pkt 2, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar.
- Podczas składania Zamówienia Klient może wybrać jedną z następujących metod dostawy oferowanych przez Sprzedawcę:
- dostawa kurierem, za pośrednictwem jednej z firm kurierskich, wskazanych na stronie Sklepu;
- odbiór w punkcie (paczkomat) jednej z firm kurierskich, wskazanych na stronie Sklepu.
- Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://magiclove.pl/news/n/293/Dostawa-rodzaje-i-czas
- Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, tj. od momentu skutecznego dokonania przedpłaty, o czym mowa w § powyżej. W sytuacji gdy dla różnych Towarów, które zostały zakupione w ramach jednego Zamówienia, przewidziano różny okres realizacji Zamówienia, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy.
10. Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
- Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w paragrafach 10 i 11 niniejszego Regulaminu przysługuje także Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. O ile mowa w paragrafach 10 i 11 niniejszego Regulaminu o Konsumencie, rozumie się przez to również Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od umowy - Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- Oświadczenie Konsumenta musi jednoznacznie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy. W tym celu Konsument może sformułować oświadczenie samodzielnie lub odstąpić od umowy wykorzystując formularz odstąpienia od umowy, będący Załącznikiem nr 2 - wysyłając go na adres siedziby Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi na Trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy w wykonaniu, której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części; w przypadku gdy umowa polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
- Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu, natomiast Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy Załącznik Nr 1.
- Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
11. Skutki odstąpienia od umowy
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy, odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca może zaproponować Konsumentowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli jednak Sprzedawca nie złożył takiej propozycji - Konsument powinien zwrócić rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar, który Konsument zwraca powinien wysyłać go na adres siedziby Sprzedawcy.
- Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Zgodność Towaru z Umową (reklamacja)
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar, który jest zgodny z Umową.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta (art. 43 a – 43 g).
- Wobec Przedsiębiorców rękojmia jest wyłączona.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie Regulaminu, należy kierować na adres: FIRMA HANDLOWA BLANKA RÓG, ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, na adres poczty elektronicznej: sklep@magiclove.pl lub pod numerem telefonu +48 571 421 840.
- Jeżeli jest to możliwe, celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres wskazany w ppkt powyżej, dołączając do niego dowód zakupu.
- Celem zareklamowania Towaru, Klient może skorzystać z Formularza reklamacji Sprzedawcy, który stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to konieczne.
- Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub Trwałym Nośniku.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
13. Reklamacja Usług elektronicznych
- Każdy Użytkownik może złożyć reklamacje na Usługi elektroniczne świadczone za pośrednictwem Sklepu, np. na różnego rodzaju nieprawidłowości w działaniu strony Sklepu, zakładek czy Konta.
- Użytkownik może złożyć reklamacje w dowolnie wybrany przez siebie sposób, za pośrednictwem wszystkich określonych form kontaktu, w szczególności Sprzedawca rekomenduje mailową formę kontaktu za pomocą wiadomości e-mail. Dane do kontaktu to: FIRMA HANDLOWA BLANKA RÓG, ul. Siewna 42, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, adres poczty elektronicznej: sklep@magiclove.pl, telefon: +48 571 421 840.
- W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca rekomenduje skorzystać z Formularza reklamacji Usługi elektronicznej, stanowiącego załącznik do Regulaminu, natomiast jeśli zgłoszenie reklamacyjne zostanie złożone w innej formie, Użytkownik proszony jest o wskazanie takich elementów jak:
- krótki opis, wskazujący czego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne (opis sytuacji, okoliczności problemu);
- datę opisywanego zdarzenia, które jest przyczyną reklamacji;
- dane osobowe identyfikujące Użytkownika, umożliwiające kontakt zwrotny i rozpatrzenie reklamacji.
- Sprzedawca rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca może skontaktować się z Użytkownikiem z wezwaniem do jej uzupełnienia, w niezbędnym zakresie, na co Użytkownik będzie miał termin 7 dni, od daty otrzymania wezwania.
14. Własność intelektualna
- Klient zamieszczając w Sklepie internetowym Opinie, które stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oświadcza, że przysługujące mu prawa majątkowe do utworów nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich oraz udziela Sprzedającemu niewyłącznej i nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie licencji do korzystania przez Sprzedającego z tych utworów, wraz z prawem do udzielenia sublicencji, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką - w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową tj. przy użyciu jakichkolwiek technik na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub wizualnym, w szczególności na dyskach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym internetowych oraz powiązanych serwisach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, reklamie, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
- wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego - we wszystkich wydawnictwach, w szczególności internetowych, cyfrowych, w biuletynach i informacjach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi utworami bądź fragmentami utworów; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
- wykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych;
- Usunięcie Konta przez Klienta lub Opinii w myśl rozdziału 9 pkt 8 nie ma wpływu na obowiązywanie powyższej licencji.
- Wszystkie treści dostępne na stronie Sklepu, takie jak np. nazwa, domena, logo, opisy Towarów, dokumenty prawne w postaci Regulaminu, załączników do Regulaminu, Polityki prywatności oraz wszelkie inne opisy i informacje zamieszczone na stronie (dalej jako ,,Treści’’) - są utworami w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, są nimi chronione oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca oświadcza, że przysługujące mu prawa majątkowe do utworów nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich.
- Sprzedawca oświadcza, że w zależności od Treści dostępnych na stronie Sklepu, ma prawo udzielić licencji lub dalszej licencji na korzystanie z treści, na zasadach zgodnych z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Na potrzeby niniejszego Regulaminu, Licencję stanowi zarówno licencja jak i dalsza licencja (sublicencja) w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Sprzedawca na korzystanie z wszystkich Treści zamieszczonych na stronie Sklepu, o których mowa w ppkt 1 powyżej, udziela Użytkownikowi na czas nieoznaczony, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej Licencji do korzystania z wszystkich wskazanych Treści (dalej zwanych: „Przedmiotem Licencji”).
- Sprzedawca udziela Użytkownikowi, Licencji do korzystania z Przedmiotu Licencji na następujących polach eksploatacji dotyczących wykorzystywania Treści w dowolnej formie tylko i wyłącznie na własny użytek osobisty Użytkownika, tj.:
- zapoznawanie się z Treściami na stronie Sklepu w ramach korzystania ze stron Sklepu,
- wydruk Treści wyłącznie na własne potrzeby niekomercyjne Użytkownika;
- tymczasowe zwielokrotnienie Treści w pamięci urządzenia, w celu korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Sprzedawca udziela Użytkownikowi Licencji na treści zamieszczone na stronie Sklepu w momencie wejścia na ich strony.
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie Licencji udzielonych zgodnie z niniejszym punktem Regulaminu.
- Użytkownik nie powinien bez zgody Sprzedawcy, w jakikolwiek sposób rozpowszechniać, modyfikować, udostępniać lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywać Przedmiotów Licencji, w sposób wykraczający poza określony powyżej zakres.
- Złamanie przez Użytkownika zasad wskazanych w niniejszym pkt, stanowić będzie naruszenie praw autorskich Usługodawcy, co może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
15. Gwarancje
- Towary prezentowane na stronie Sklepu mogą posiadać gwarancję producenta.
- W wypadku Towaru objętego gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.
16. Dane osobowe i pliki cookies
- Przekazywanie danych osobowych przez Użytkownika za pośrednictwem strony Sklepu, np. wprowadzenie przez Użytkownika danych osobowych do formularza kontaktowego oraz poprzez zawarcie Umowy sprzedaży - powoduje, że Sprzedawca staje się administratorem tych danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).
- Dane osobowe Użytkownika mogą być także przetwarzane poprzez wykorzystanie plików cookies.
- Więcej informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce prywatności.
17. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27.11.2024 .
- Regulamin może ulec zmianie, o czym Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez zamieszczenie przez Sprzedawcę informacji na stronie głównej Sklepu.
- Użytkownicy posiadający Konto w Sklepie, zostaną poinformowani o zmianach poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej, na adres e-mail, na który założone zostało Konto.
- Zmiany Regulaminu wejdą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
- W przypadku Użytkowników posiadających konto, którzy nie akceptują nowej treści Regulaminu, zobowiązani są zawiadomić o tym Sprzedawcę w ciągu 14 dni od dnia poinformowania ich o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji Regulaminu jest jednoznaczny z rozwiązaniem Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci prowadzenia Konta, w związku z czym Konto Użytkownika zostanie usunięte.
- W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę, Użytkownika oraz Klienta.
- Wszelkie umowy zawarte przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu, realizowane są na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią w tym zakresie inaczej.
- W przypadku sporów w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta, sądem miejscowo właściwym będzie sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, natomiast w przypadku sporów z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami – sąd miejscowo właściwy dla Sprzedawcy.
- Użytkownicy będący Konsumentami, mają możliwość rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy nimi, a podmiotami innymi niż Konsumenci, w sposób polubowny i pozasądowy.
- Do rozwiązywania sporów w sposób opisany w ppkt powyżej służy:
- stały polubowny sąd konsumencki za pośrednictwem którego Użytkownik może złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, do którego Konsument może złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
- powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
- platforma internetowa ODR, za pośrednictwem której niezależny mediator rozstrzyga spory powstałe pomiędzy Przedsiębiorcami a Konsumentami. Platforma znajduje się pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.
18. Załączniki do regulaminu
- Załącznik nr 1 – Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy: https://magiclove.pl/upload/gd371/Zalaczniki-do-regulaminu/Zalacznik-nr-1-Pouczenie-o-prawie-odstapienia-od-umowy.pdf;
- Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży: https://magiclove.pl/upload/gd371/Zalaczniki-do-regulaminu/Zalacznik-nr-2-Formularz-odstapienia-od-Umowy-sprzedazy.pdf;
- Załącznik nr 3 – Formularz reklamacji Towaru: https://magiclove.pl/upload/gd371/Zalaczniki-do-regulaminu/Zalacznik-nr-3-Formularz-reklamacji-Towaru.pdf;
- Załącznik nr 4 – Formularz reklamacji usługi elektronicznej: https://magiclove.pl/upload/gd371/Zalaczniki-do-regulaminu/Zalacznik-nr-4-Formularz-reklamacji-uslugi-elektronicznej.pdf;